idag har jag....

Godkväll (:

Idag har jag haft pyjamasen på till typ tre halv fyra tiden haha :p , men jag var riktigt lat idag måste jag säga!!
Jag har vart med johanna hela dagen , vi satt vid datan och sen skulle vi kolla på remember me men jag fatta inte ett skit den första kvarten så vi tittade inte klart. Jag ska nog titta på den någon annan dag igen och se om jag fattar bättre då :) . Sen lite senare på dagen så storstädade jag mitt rum och det blevrent och fint efter ett tag! Härlig känsla (: sen så har jag och johanna skrivit en grej på datan som faktiskt var skoj ( om man är en djurnörd) hehe :P

Idag åt jag flygande jakob , vilket jag inte är så förtjust i ... Det duger väl i krig ( hahahahahah som mamma säger) ja döör!!! det låter så roligt :P

Är det du som är boven i dramat??? ja skrattar ihjäl mej. Tänk så många ordspåk det finns.
Ropa inte hej förrän du kommit över böcken.
Gå inte på berg när de finns små sten.
hellre en fågel i handen än tio i skogen.

Jag klarar inte av när någon kommer och säger massa löjliga ordspråk det låter så löjligt!! (:'
hahah det var dagens fundering :P

Nu ska jag strax hem och plugga lite på hemtentan och gosa med marsvinen ( kom på att dom ska få mat också).
Ha det bra , ja bloggar mer ikväll eller imorn (:

/Amanda <3

Postat av: Catharina

Hahaa! Du är rolig du! Mammi älskar ordspråk som du vet:)



Bättre sent än aldrig

På sig själv känner man andra

Kasta inte sten i glashus

Bättre fly än illa fäkta



Nu fick du några fler att gapflabba åt:)

2010-08-29 @ 22:35:23
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0