Idag så gick ....

Heeejsan!!

Idag så gick jag upp kvart i sex för att pappa skulle börja jobba hlav sju och han skulle ju köra hem mej till mamma :P
sen gjorde jag mig iordning och gick till skolan ): , vi hade först spanska i två timmar och tjugo minuter med våran nya spanska lärare (: .

Efter skolan så gick jag hem och åt mackor (: sen så städade jag buren till marsvinen och sedan satte jag mej och pluggade på moppe provet och gjorde matteläxan ....

Nu har jag nyss gjort ett moppe test på datan! 44p fick jag!

Om en stund ska jag byta om för att åka till ridningen , första gången idag! efter sommarlovet då :P
Undra vilken häst jag får?? hehe , hoppas på vita amigo eller svarta amigo eller timjan.... vi får väl se!

DAGENS BILDER !

EN FUL BILD PÅ MEJ FRÅN TURKIET (FILOSIFERAR?)


EN TILL BILD PÅ MEJ FRÅN TURKIET!


OCH SISTA BILDEN , ÄVEN PÅ MEJ FRÅN TURKIET!

/Amanda


Postat av: Mormor

Bilderna är ju jättebra. Kram

2010-08-24 @ 18:11:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0