jag kan ju passa på att...

Heeej!
Jag kan ju passa på att
berätta lite om mej själv nu när jag ändå inte har nått att göra!

Jag heter Amanda och är 15 år, fyller år den 25 juni.
Mina föräldrar är skilda och pappa bor i kållered ute på landet och mamma bor i Lindome.
Jag har en storebror som är 18 år och fyra halvsyskon som är 16 , 16 ,15 ,19 år.
På mammas sida är det Josefine 19 år, felicia 16 år. och på pappas sida är det Nathalie 16 år och Isabelle 15 år.

Jag rider tre gånger i veckan ,en av gångerna på ridskolan och dom andra gångerna på mina medryttarhästar.
Jag älskar att  sjunga och spela gitarr (det gör jag dagligen).
Sen har jag två marsvin som heter Linus och Dumle. dom är 4 år. Sen har vi fyra fåglar hos mamma , det är två papegojor och två canarie fåglar. Hos pappa har vi en hund , en hamster och två kaniner.
Så det är väldigt många djur kan man säga :P

Jag är vegetarian men jag äter fisk och skaldjur :D
För tio månader sen fick jag en kusin som heter Robin!

Nu vet jag inte om det finns mer att berätta egentligen , det är bara att fråga om någon av er som läser vill veta något mer (:

/Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0