När alla säger nej ska jag säga ja!

Mår illaaa idag igen. Så kunde inte äta upp maten, bläää
Har inte gjort ett skit idag. Alla är så tråkiga, så då tänker ja också vara de.
Och mobilen har ryyyyyyyck, den stänger av sig, sätter på, stänger av, sätter på , stänger av...HELA TIDEN!
Jävligt irriterande!!!! Och min dator är inte mycke å hänga i granen den heller. Skärmen är sönder så färgerna skimrar, och man ser rött typ. Snyggt!
För jag klättrar, klättrar upp och du drar mig, drar mig ner.....
Blääääääääääääää bläääääää vilken dålig vecka/månad/månader ja haft.. Nej men typ.
Ska inte vara en klagande kärring mer, så nu tänker vi positivt. Åh va ja är glad :D
hahah...
Pusssss
Tumblr_lkj66mdehk1qing1ao1_400_large




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0