Nyinköpt!

Tjena alla gamla gäddor. Varför sitter ni här och ruttnar? När ni kan gååå ut och njuta i solen!!
Idag köpte jag en ny bikini :D Och fick även hem min midjekjol från stylebytyra. Jag beställde även hem "låtsas" tatueringar, eftersom ja ska tatuera mig så småningom... Vill ju pröva innan och se hur det ser ut nämligen!
Det är texten: Never give up som det kommer bli (mitt motto). Men den ja har hemma är: Be your style and love it - den är också bra! På ryggen/vid nacken skall ja ha den. Dock kommer ja inte tatuera mig den näärmsta tiden. Skall fundera rejält och även skaffa pengar hahha! ;)
Men nu ska ja inte tjataaaaa meraa! Ska plugga till provet hade ja tänkt. Och även hinna med att ta ut shiro pojken..
Min nya bikini!
"Tatueringarna"
Denna fina grej fick man med från stylebytyra också!
Kjolen, snyggare i verkligheten kan ja lova!
Sen köpte mamma hema Basiron till mig.. Det gamla hederliga som används morgon och kväll varje dag, suck -.-
Puusss puusss & Kraaam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0