Min veckoplanering!

Hejsan hoppsan!!! :D

Min veckoplanering:

Måndag: Plugga en del och träffa henrietta och Malin , ridning på kvällen.
Tisdag: Ledig från skolan för att göra prov.Dator uthämtning vid skolan på eftermiddagen.
Onsdag: Plugga om jag har nått att plugga till , kanske träffa någon?
Torsdag: till stallet eventuellt. se på himmelblå klockan 21:00.
Fredag : NRJ in the park (:
Lördag: till stallet tror jag??
Söndag: till stallet.

Det är såhär min vecka kommer se ut antagligen!
Det blir säkert en del ändringar också :P

Jag vet inte längre vad jag ska skriva om på min blogg och antal läsare har minskat dom senaste dagarna, är det någon önskning på vad jag ska skriva om för att ni ska läsa min blogg?

/Amanda

Postat av: Catharina

NRJ in the park minsann! Det har du inte berättat men vad kul! Du måste nog länka ifrån tex Facebook och lite så där också för att få fler läsare.....

2010-08-22 @ 18:39:26
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0