min härliga kväll

Nu är ja hos pappa och de känns väldigt härligt för ja har knappt varit här på ett tag och då får ja så dåligt samvete och känner mej så dum. Men nu är ja här (L) har faktiskt saknat pappi!
Ikväll ser de ut såhär :

Eventuellt plugga på NO den teoretiska delen.
dataaaaaan.
idol klockan åtta.
cirkus möller 21:30
13 snart 30 22:00
sedan soooovvvaaaa :)

Jag tror de blir ungefär såhär kvällen kommer se ut :P

Imorn ska ja iväg vid elva tiden på öppet hus på burgården också. Sedan vill ja nog va med en kompis för pappa ska bort på kvällen . Som sagt så gillar ja inte att va ensam hemma på kvällstid.

hur ska eran kväll se ut ?

Postat av: ida

Min kväll ska se ungefär likadan ut som din :)

Guuuuuuuuuuuuuud va härligt att 13 snart 30 kommer iddag!!!!!!!! ÄLSKAR den filmen <3

2010-11-26 @ 17:52:24
URL: http://lucciii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0