trött

Jag har kollat på tre avsnitt av halv åtta hos mig nu - är svin trött och höll på att somna. Men men.. piggnar nog till nu när jag skall göra läxor ;) HAHAHAHAHAHAHA
Just det , det kommer startas upp en ny grej här på bloggen efter mina inlägg "dag 13 - min...bla bla " ni fattar vilka inlägg jag menar va ? Iallafall efter alla dom är klara så startas något nytt upp , vadå ? jo såhär är det

den 18/1 -11 så kommer en kategori vid namn " mitt liv" dyka upp. Jag kommer börja från det att jag föddes fram till nu då jag är 15 år. Så alltså kommer ett sådant inlägg dyka upp en gång i veckan och jag kan lova att det kommer hålla på i flera månader med tanke på att de är mycket att berätta om och skriva ner om mitt låånga femtonåriga liv. Jag kommer även ha passande bilder till och en del av inläggen kommer vara videos.


Jag har en fråga till er mina läsare (mina vänner) , jag har vunnit en biobiljett då jag deltog i en tävling så jag undrar om någon vill gå på bio med mej ? :D hör gärna av er isåfall!

puuussss





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0