Gift's

Jag har varit och gjort inlägg till mina fötter idag ,sådana som man gjuter efter foten. Det var skönt,lite som massage! haha :P
Sedan shoppade jag lite, en rouge puder och en ansiktsgrej till mig själv ;) sedan köpte jag present till cissi,pappa och mormor!
När jag kom hem så ¨åkte jag sandra och petter med mopparna till ica och köpte godis som jag och sandra skall ha imorn! sedan åkte vi en sväng med mopparna och jag hämtade mitt lås som jag hade glömt hos Malin. Sedan så åkte jag och kollade på sandras ny inköpta marsvins bebisar! :D Så söta så ja döööööör... Millie och Nova heter dom.
Nu skall jag kolla på tv och dricka te!
Ha de fint ;)
Blake_lively_leighton_meester_large




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0