Svar på tal!

Alexandra:
Jo, en liten fråga bara.. Vrf tar du typ närbilder som är helt suddiga och som man typ inte ens ser vad det ska föreställa? C: Asso, jag menar inget illa elr så men om du vill ha en bra blogg är bilderna det viktigaste. Så lägg ner lite mer tid på det så ska du se att du får fler läsare! :)
Svar: För det första så skulle man inte se vad det föreställde :) Och för det andra så har jag ingen kamera.. Jag har en mobil med 5 megapixel (dåligt), är inte så rik som andra som har kameror hit och dit och lär sig fota grymt!

En blogg blir inte bättre bara för att man har en systemkamera och fotar som en fotograf, för då är de nog fotograf man skall bli och inte bloggare...

:) Tror inte ja får fler läsare om ja skaffar en systemkamera!

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: asså va? jag har inte ställt någon fråga till dig, om du kollar ip på den som ställt den där frågan så kan det inte vara min för jag tror inte ens jag varit inne på din blogg förut

2011-05-24 @ 22:13:01
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Det kan ha varit någon av mina kompisar men jag vet inte. sorry i alla fall

2011-05-25 @ 15:12:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0