yeeah

 
 Här är jag....Levande och alldeles .... levande. Men har inte haft tid med bloggen, sorry. Sandra och Ricco har sovit hos mig i två dagar nu. Vi har spelat spel, varit ute med hundarna, kollat film, lagat mat, suttit ute på altanen osv osv... Och nu är mormor här, hon skall sova över till imorgon :)
 
För två dagar sedan så hittade jag och Sandra en hund ute som sprang runt alldeles själv utan halsband eller koppel. Så vi lockade på han och bar upp han, sen gick vi och letade en bra stund efter ägaren. Men efter letande utan resultat, så ringde jag polisen och han frågade mig lite saker osv osv.. Tillslut sa han att han skickar en patrull ikväll som kollar chip märkning på hunden. Så vi väntade, sen ringde polisen mig och sa att dom var utanför. Och där stod då en polisbil och två poliser som kollade chipmärkningen på hunden, och fick då fram address till ägaren. Så vi gav över hunden och dom åkte :) Lite senare så fick jag en bild och ett sms, med tack från ägaren för att vi tagit hand om hunden :)
 
Då vet ni det. 
Puss & Hej 
Här är hunden, en dvärgpudel :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0