Glad midsommar

Tjingeling! Igår blev det knappt någon bloggning. Men det var för att jag var med Sandra. Först så gick vi till ån och badade med hundarna, vi badade med. Shiro simmade jätteduktigt! =) Sedan solade vi lite och gick senare hem och lagade middag som vi tog med oss ut och åt på en äng. Jättemysigt och gott! Lite senare bestämde vi oss för att cykla, de blev väl cirka 7km, haha skitjobbigt. Sen avslutade vi med en kvällspromenad på cirka 4km. Så de blev en hel del rörande på kroppen! Skönt ;)
 
Idag har jag varit ute och tränat shiro, gjort en midsommarkrans och duschat precis. Skall åka till mormor och fira midsommar om en timme. Trevligt! ;) 
 
Vi hörs antagligen imorgon igen. Och tyvärr är det nått fel på min mobil, så ja kan inte ladda upp bilder på datan :S 
Men denna får duga så länge! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0