Tjing tjing

Tjing tjing! Somnade vid två inatt. Kollade på film så länge! Sedan vaknade jag 07.42 av mig själv, låg vaken en stund. Och klev inte upp ur sängen förrän klockan hade passerat tio. Åt frukost, gick ut med shiro och gav Dumle mat. Nu sitter jag här i min nybäddade säng och kollar runt lite på andra bloggar och ting. Skall nog ta och hitta på något med Shiro idag med, igår blev det ju busstur. Funderar på att träna honom inför kommande utställningar..hmm? Dock lär det inte bli någon utställning på ett tag med tanke på att jag inte vill åka flera timmar bort första gången. Skall kanske ta med Shiro och åka och kolla på en utställning först, så han får vänja sig vid miljön.
Jaja slutsnackat! Nu skall jag återgå till annat. Ha de fint!
Puss & Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0