Förlåt för...

Heeeej!

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag , men jag har haft fullt upp helt enkelt.
Jag gjorde ju provet imorse och jag klarade det!!! Jag blev överlycklig över att jag verkligen klarade det , ja va ganska osäker innan...

Så när jag kom hem åkte jag ut och körde direkt!!
Jag var ute ett tag med moppen och körde.
Sen så skulle jag till skolan för datorutlämning, vi ska nämligen få egna datorer i skolan , fast vi i niorna får dela två och två! :(

Nu tittar jag på fångarna på fortet och har nyss ätit upp min "dammsugare".

/Amanda


DAGENS BILD PÅ EN SAKNAD HÄST (TYVÄRR DÖD) VID NAMN OKIDOKI!!
SAKNAR DEJ!

Postat av: Catharina

Grymt bra jobbat att du klarade moppeprovet. Härligt!

2010-08-25 @ 09:38:42
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0