idag vaknade jag....

Godmorgon!

Idag vaknade jag klockan tio av ett sms av sandra  , hon skrev att hon inte kunde åka till stallet för att hon skulle vara med petter och sova i tält.... vi hade ju bestämt att vi skulle åka idag . menmen...

Då får jag försöka sysselsätta mej själv idag på något sätt , vet inte riktigt hur ännu (:

Igår förresten , jag var ju på NRJ och det var jävligt roligt!!!!! (:(: , tack för kvällen säger jag bara!!
När vi kom hem så gick vi runt lite och sen skjutsade jag hem Elina på moppen (: och det gick jättebra!!

Men nu ska jag nog fundera lite på en uppgift vi har i skolan ...

Bloggar senare idag igen!

/Amanda


solen kikar fram här hemma idag (: hoppas på en varm dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0