idag var det en jobbig...

Heeej!
Idag var det en jobbig dag i skolan ,,, jag hade ont i magen och halsen + att jag hade mycket att göra. vi har massa uppgifter att göra och ja har inte fått använda datan alls idag för den jag delar datan med har använt den hela dagen . min helg kommer bli väldigt mycket pluggande kan jag säga!!! Jag ska skriva en hel del...

Fast på lördag ska jag till stallet och det är ju iallafall skojigt (: och idag ska jag på NRJ , men jag måste erkänna att jag är ganska trött efter denna veckan i skolan och att jag helst av allt skulle vilja sova ett helt dygn hehe :P

Men nu ska jag ta och hitta något ätbart här hemma så att ja orkar ikväll!!

Sen ska jag också byta om , för mina kläder ser förgävliga ut!!

/Amanda (bilder kommer nog mer imorn , har tyvärr ingen rolig för tillfället!)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0