nu har jag suttit....

Nu har jag suttit vid datan i tre timmar och jag vet inte varför , jag hatar att sitta för länge vid datan! Man blir så trött av det , jag somnade nästan förrut och nu känner jag för att bara sova och vakna nästa sommarlov :D , jag har ingen lust att gå till skolan imorn , speciellt inte när den första lektionen är två timmar lång :(..

Jag har tänkt på att om två dagar ska jag göra om mitt moppe prov (då är jag ledig från skolan) och jag hoppas på det bästa! ovh vecka 44 är det höstlov och sen har vi prao i två veckor och sen är det inte långt kvar till jul.
Jag längtar inte eftersom det nyss var jul , känns det som iallafall!

Saker jag längtar till:
1.den 9 -13 sep. för då ska ja och sandra passa hästarna!
2. vecka 44 , höstlov.
3. tills ja får köra moppe.
4. tills det blir sommarlov.
5. längtar efter min månadspeng (har knappt pengar nu).
6. längtar tills ja fått en egen dator (samlar pengar själv).

Det är så himla mycket mer jag längtar till och jag vet inte hur ja ska stå ut HAHAH!!! :D
Men nu ska ja vila en kvart  och sen fortsätta plugga resten av denna söndag.

Sen kanske jag sticker till mamma om hon inte ska bort :(


DAGENS BILD BLIR EN GAMMAL PÅ MEJ OCH MAJA (MINISHETTIS)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0