känn dej som hemma aaaaaaaaaaaaaaa :)

Nu har ja kommit hem från en dag på stan med Henrietta & Malin . Vi var där ungefär klockan 11 och åkte hem lite över fem. Jag shoppade mycket fina kläder :D och de gjorde dom med. Men det var väldigt pressat i stan idag , folk överallt och på tåget var det också pressat -.- Sen var det något jävla slagsmål på tåget också :P

ja blev lite skraj.... hehe

det kommer bilder på det ja köpt sen :) ska strax laga mej lite mat och kolla en film :)

hur ser eran dag ut imorn ? skall ni hitta på något skoj ? jag har ännu inget bestämt men funderar på att träffa någon kompis faktiskt :)  skall eventuellt byta mina ridbyxor också .

Jaja , nästa inlägg blir bilder på vad jag köpt :) skall även ge er en fortsättning på videon som blev avbruten.

puusss , heeej :)

Postat av: jojjo

imorgon ska jag bara vara hemma. tänkte fråga om vi kunde sova över idag? och vara med varandra imon??? :D <3

2010-12-27 @ 18:54:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0