Min Familj - Mamma - blev något fel , lägger ut ett gammalt inlägg igen

Hejsan hoppsan allesammans :) den nya kategorin "min familj" startar nu , denna gångne om min mamma.

så här ser själva kategori bilden ut :


Min Mamma

En person med garderoben full av tusentals kläder.
badrumskåpet fyllt med allt från 20 nagellack till 50 läppglans...
Skor som fyller hela huset och smycken som glimmar på toan.
Ja man kan väl inte säga så mycket mer om det.
Men nu kanske ni tror att det är allt min mamma har i huvudet men då har ni fel.
Hon jobbar på skandia och kan mycket om ekonomi (tror jag) :P
Datorer vet hon hur dom fungerar minsann!
Självklart har hon en blogg som jag , vi är ganska lika mor och dotter :)
Ridit har hon gjort i nio år (det räknade vi ut) men senast hon red var väl för två år sen ? tror jag...
jag rider ju med på ridskola just nu men har haft medryttar ponnys med! heheh
Man kan säga mycket om henne men detta var bara lite.
Min Mamma :)

Denna gången handlar det om SKOR! själv har jag väl kanske fem par skor medan mamma har ca 35 skor :O
här ska ni få er en bild av hur vårat hus ser ut och vad som fyller upp hela huset!











ja , här fick ni ett smakprov på alla skor som finns överallt i huset... -.- AHHAHAH!

japp! nu får ni längta till imorn då någon annan familjemedlem blir utsatt ! hheh :P
hmm... en ledtråd. neeepp de får ni inte! längta vidare bara ;) om cirka två timmar kommer nästa inlägg och då kommer dagens "tips" :D ha de bra så länge !


Postat av: Catharina

Hahaa, vilket roligt inlägg! Du är ju för underbar och skriver grymt bra. Jag & mina skor ja....:) Jag väntar med spänning på nästa avsnitt. Superkul upplägg att skriva om familjen sådär:) Puss & kram

2010-12-11 @ 15:46:14
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: Mormor

Ja du, det är min dotter det, underbar är hon. Helmysig och otroligt duktig vid spisen. Jag är stolt över henne ska du veta. Massor av kramar

2010-12-18 @ 21:02:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0