skönhets tips

Jag ska tipsa er nu igen om lite skönhet hade ka tänkt :)

Ett tips är att om du vill måla dina ögonbryn så ska du helst inte göra det med kajal utan köp istället en special ögonbryns penna som exempelvis finns på åhlens från depend - 99kr. Den är faktiskt väldigt bra! För kajalen är inte bra för den kommer åt hyn och de är ju inte bra , medan pennan bara hamnar på hårstårna på ögonbrynen. :)

sedan kommer ett tips till , om du har torra eller nariga läppar och ska ta läppglans så blir de lätt att skinn lossnar vilket gör de väldigt fult så då kan du istället ta ex. ett lypsyl (försvarets) först på och sedan ett milt läppglans/läppstift. De blir bättre!

Detta var mina två skönhetstips :D kommer givetvis fler så småningom , men inte idag ! stanna kvar på min blogg för mer inlägg kommer ;)



Postat av: jojjo

Tack för tipset! <3

2010-12-27 @ 01:20:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0