cadrilj

Jag har inte kunnat blogga idag pga av att först efter skolan så åt ja och sandra sedan satte vi igång med vårat NO projekt och jobbade järnet till ingefär fem över sex. sedan bytte ja om till ridkläder och följde henne hem. Sedan åkte ja till stallet och idag red jag blixten igen. Vi hade cadrilj. För er som inte vet va det är = det är när man rider bredvid varandra i gångarterna två och två... man gör snett igenom..rakt upp.. delar på sig. osv osv... de är ganska svårt eftersom man måste komma i samma takt som sin "partner" och denna gång va ja bredvid svarta amigo och han va suuuppperrr seeegg så de gick ju sådär eftersom blixten är suuupppeeerr ivrig/snabb ( hörs på namnet) ... sedan efter ridningen så kom ja hem ca tio i nio och nu har de gått 20 min sen dess och då passade ja på att kolla andra bloggar och facebook.

Idag ska ja även hinna med att slå in Idas paket eftersom hon fyller år imorn. frågan är bara när ja ska ge henne paketen ? hmm... ingen aning :P 

Nu är ja ganska hungrig med så tänkte ta och käka nått innan ja ska kolla på avsnittet av ung och bortskämd som ja missat ikväll.

puussss

heeej




bjuder på en gammal bild för har ingen webb på denna datan så ni kan inte få en färsk bild tyvärr..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0