satans hicka!

JAG HAR FÅTT HICKA! hela datan skakar när ja hickar :s de är så jobbigt ....

Men just nu tittar ja på hollywood fruar elr va det nu är... ja älskar maria montazami!! hon e underbar :)
 

Jag har verkligen ingen lust att sova nu för då vet ja att när ja vaknar upp så är de school time -.- det är inte roligt.

men ja kan bara följa plikten ..... gå till skolan . usch!

Nu ska ja inte snacka om de mer :/ men jag skulle uppskatta mer kommentarer och kanske lite kritik med ... de är bara bra om ni kan hitta saker ja ska förbättra. :)


Postat av: Ida Nordfors

HATAR att hicka. :/ Det gör aaaaaaasont!

2010-10-26 @ 12:12:27
URL: http://lucciii.blogg.se/
Postat av: Catharina

Usch, hicka è skit!! Tur att den gick över. Grattis på namnsdagen förresten sötaste prinsessan ifall vi inte ses ikväll. Jag går ju ungefär när du kommer hem. Puss & kram

2010-10-26 @ 17:36:49
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0