uppdateringen...

hej!

jag är medveten om att min uppdatering har vart förjävlig men ja har vart med sandra hela helgen och vart i stallet och massa sånt.......

Men nu är ja tillbaka! videoinlägg kommer att komma i veckan men just nu får ni nöja er med skriften hehe :P

jaja i vilket fall som helst förrut råkade ja kasta en kudde på dumle :/ stackarn! men det var inte meningen hehe...


nu är ja med Ida (http://lucciii.blogg.se)  och vi tittar på ensam mamma söker samtidigt som vi pratar och en störande person ringer till Ida hela tiden....

och imorn ska ja färga håret mörkt vääääldigt mörkt brunt :) en bild kommer nog! sen så ska ja rida med såklart :D jag längtar! det är faktiskt väldigt roligt att rida , när man känner för det då men aa...

Idag bakade jag snickers kaka med sandra och den var supergod! var bara tvungen att säga det :)
btw... jag Ida och Sandra skrämde några "katter" förrut HAHAHAHAHA! DÖÖÖR....

Hoppas alla som läser får en trevlig halloween , det är faktiskt idag hehe :p ja trodde det var igår :) <3

puuussss


FIN HÖSTBILD!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0