Förbättringar?

OKeyy som ni ser på överskriften så ska jag förbättra min blogg och försöka locka hit mer läsare. Men jag behöver lite hjälp med en del förbättringar också.


1. måste verkligen fixa min header nu  ,hon som ska hjälpa mej har inte tid så jag får hitta någon annan då..
2. starta med videoinlägg?? ni bestämmer..
3.bättre / roligare bilder? ni bestämmer.

OM jag får minst fem kommentarer så kan jag ändra på sakerna som står här men får jag mindre än det så får bloggen fortsätta vara lite halv trist.!!

Så säg vad ni tycker ( vill ni inte gå ut med namn så kan ni kommentera anonymt med)

//Amanda ♥


Postat av: idis

Ja tycker en video här och där inte skulle skada!! :D skulle va härligt!!

2010-09-28 @ 18:24:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0