Mín dag (:

Ni är väldigt dåliga på att kommentera måste jag säga -.-
det är kommentarer och sånt som får mej att vilja blogga för då vet ja att någon läser min blogg...
Jag ville dessutom göra bloggen lite roligare med dagens fråga men eftersom ingen tyckte det var intressant så ..

Men om ni vill skriva en dagens fråga , ja då skriver ni "dagens fråga" och sedan frågar ni (på vilket inlägg ni vill)


Jaja!

Idag så var jag först i skolan vilket var väldigt seegt , ja döör...
Men efter skolan så käkade jag en macka och sen stack jag och tankade moppen och hämtade Elina (eliiinajannesson.blogg.se) hos natta (:
Sedan åkte vi till Hööks och köpte ridsaker , jag köpte : två par ridstrumpor , två par ridvantar , ett spö och hästgodis. Elina köpte två par ridstrumpor och ett par vantar.

Efter det så åkte vi till Henrietta och tittae på film (: trevligt trevligt hehe :P
Och efter filmen så ettrade vi oss en stund och sedan åkte jag och Elina och jaa körde hem henne bara för att ja e så snäll ;)

Och nu sitter jag här och har nyss käkat pannkakor och ska gå ner och  plocka upp efter mej (för mamma är aggressiv) och sen ska ja titta på Idol :D

//Amanda ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0