Veckans blogg

Okey nu börjar min blogg få sämre statistik och inga kommentarer.!!

Så jag har bestämt att köra en veckans blogg. och se om det kommer locka hit fler personer!! vilket jag hoppas.

Om du vill vara med och tävla så kommentera "jag är med" och se till så att din blogg address finns med ;)

Tävlingen börjar idag och avslutas på fredag ( jag kan ställa in tävlingen om ingen är med såklart)

//Amanda ♥

Postat av: Catharina

Mammi är alltid på:) Du måste få ut bloggen till fler om det är vad du vill. Att kommentera mycket på andras bloggar är ett sätt och att länka ifrån facebook mm.... Eller skit i hur många som läser och bara skriv för ditt höga nöjes skull:)

2010-09-29 @ 20:34:24
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: Catharina

Tack raring men jag menar ju såklart att jag är med i kommentaren ovan :)

2010-09-29 @ 21:03:14
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0