Varför jag?

Tänker hela tiden på varför jag föddes tråkig...

Jag är så tråkig... jag har jämt tråkigt? Jag klagar på att jag har tråkigt jämt, varför gör jag då inget åt det? För att jag orkar inte.. alltså får ja skylla mig själv. Jag är tråkig. Det känns så konstigt för jag borde göra något åt det, nästa år den 23 december är domedagen ... Så varför försöker jag inte göra något åt det? Leva livet? Men jag vet inte hur man gör... Hur lever man livet? Jag kanske inte ens har ett liv. Antagligen inte. Jag passar inte in på jorden, jag borde kanske bott på mars? Men det går ju inte :/ ... Jag känner mig totalt misslyckad som blev såhär.. Jag har gjort mig själv till en trist ensam varg. För det är väl ändå jag som gjort mig till den jag är? jag kan väl inte skylla på skaparen.. Nej det kan ja inte. Mitt fel! Jag bara önskar att jag kunde skaffa massa vänner som jag kunde ha superkul med varje dag.. Men det kan jag inte. Varför kan jag inte som en normal person bara ha skoj? Jo för att jag är ju inte normal.. därför. Alltså jag vill bli något i livet? En person som folk minns.. som människor kommer ihåg som en rolig, glad och positiv person. Men inget vet ju ens vem jag är. Jag är inte mig själv. Jag är bara mig själv längst in i själen. Det handlar jämt om att passa in överallt.. Men jag gör ju inte det.. Jag vågar inte ta plats. Är bara rädd för konsekvenserna.. Men varför ska man gå runt och vara rädd för allt? Borde inte JAG vara mig själv, leva som jag vill och ta vara på det liv som finns kvar. Jag har ett år på mig att bli den person jag önskade att jag var från början. Men ett år.. det är alldeles för lite tid för att jag skall hinna bli något.. Varför ser jag ner på mig själv? På allt? Jag har så otroligt många frågor som jag vill ha svar på!
Varje dag ser jag människor som ser ut att verkligen kunna ta vara på livet, men jag är väl den enda på jorden som är död. Innerst inne är jag ju nästan död.

Varför skriver jag ens såhär, det är ju sjukt! Men jag önska någon kunde läsa detta och trolla och vips, så var jag en den jag egentligen vill vara. Men det går ju inte.. tyvärr..

Så jag får helt enkelt nöja mig med mig själv!

p.s förlåt för inlägget! Men mina fingrar kliade så.. var tvungen att skriva av mig ordentligt.
Tumblr_li6dfbbrmb1qfqbbso1_1280_large

In_the_back____no_border____by_marlowlover_large

Postat av: Hannah

jag vet inte om du kommer läsa det här eftersom du bytt blogg, igen.. :P MEN amanda! jag tror en hel del, iaf jag tänker dej som en väldigt rolig, posetiv person! du säger ju alltid något som gör så att man börjar skratta och blir glad! jag lovar du är absolut inte tråkig.



sen så är du ju endå bara 15 år och har hela livet framför dej ( för daaaa... jorden kommer inte gå under 2012 ) och under den tiden kommer det hända jätte många roliga saker och du kommer inte ha tråkigt! haha var bara tvungen att svara på detta för jag tycker du är lite fel ute, MEN MEN kom ihåg redovisning på spanskan på måndag, var inte sjuk! :)

2011-04-02 @ 19:25:32
URL: http://radtke.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0