För en stund..

Jag är tillbaka! Men eventuellt bara för ett tag (en till två dagar möjligtvis)... Jag ville bara uppdatera er, som kanske är kvar ihopp om att ett inlägg skall dyka upp.
Igår var jag med Johanna, det var jättemysigt. Vii köpte massa gott på ICA och hade picknick vid vattnet. Sedan så började det ösa ner, med regn. Och på med badkläder, så vips var vi i vattnet! Vi badade alltså i ån i spöregnet. Det var jättehärligt, vi åkte den långa rutschkanan med (flera gånger) & det var helt underbart! Sedan kastade vi oss i med hjälp av däcket givetvis.. Inga kärringdopp här inte.
Sedan sov jag hos Johanna också, vi hade en trevlig kväll & senare vid typ 1 tiden på natten så gjorde vi en jätterolig grej :D
BILDER!
HAR MASSOR MER BILDER. MEN DE ÄR UPP TILL MIG OM DE SKALL UPP PÅ BLOGGEN. OM JAG ENS STANNAR KVAR PÅ BLOGGEN (VILKET JA INTE TROR)...

Postat av: Johanna

jaaa! det var jättehärligt! det måste vi göra om! :D en kanonmysig dag också...inkl natt (psst) ;D inga kommentarer om den natten inte... ;) kramizar

2011-08-15 @ 14:51:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0