Jag har det bra!

På mitt gymnasie är det super! Jag har redan fått massa vänner & alla i klassen är hur snälla som helst! :)
Dessutom är lärarna bra med ;)
Idag skulle vi till stallet med skolan men de blev tydligen fel & ett missförstånd blev till... Så lärarna gick och köpte fika till oss & sen fick vi sluta vid 10 någonting :P
Superbra!
Idag skall jag till stallet & leda,rida blixten & sen har ja utvecklingssamtal med Lisa + middag2 (mocka rastpaddockarna,ge morgon hö , kratta m.m)
Imorn blir det ridning på Billdal - ridprov! Vi får se hur det går ;)
Nu myser jag med Linus & skall sova en stund innan stallet! ha de fint!

Postat av: Mormor

Va roligt att du trivs så bra på gymnasiet. Kram på dig

2011-08-31 @ 18:45:28
Postat av: Kissie - Sveriges största blogg

Jätte fin blogg fortsätt bara blogga! kraam kissie

2011-09-01 @ 17:13:00
URL: http://ferfays.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0