Års Resumè

Skolan började igen och jag gick sista terminen i nian på sinntorp.
Jag var på universeum med vänner.
Skolan fortsatte som vanligt..... Och allt annat än plugg hann man inte med.
Jag & Sandra gick många promenader ute i solen och hade det trevligt i den våriga solen.
Jag och sandra hade en hel del konstiga saker för oss när vi var på utflykt med mopparna som vi börjat köra ;)
Vi firade midsommar
Och jag fyllde år..
Jag började fota mycket...
Vi hade balen ...
Jag var i grekland med familjen...
Jag och en kompis åt oss feta...
Hade skoj vid ån
Ute i det fina vädret fick jag många fina kort...
Sista tiden med Blixten...
En sådan där kall, tråkig månad. Finns ingen intressant bild tyvärr ;)
Jag fick Shiro
Jag opererades...

Postat av: Mormor

Jättefina bilder på mina gosiga tjej. Puss o kram

2012-01-01 @ 13:25:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0