Angående lösen

Jo såhär är det , jag vill kunna skriva och sådant precis som jag tycker m.m
Jag vill även kunna känna att jag kan skriva precis vad jag vill utan att få elaka kommentarer! För ni omogna som alltid ska påpeka allt ni är inte så bra själva. Så nu känns de bättre med lösen. Men kom ihåg - ni som fått lösen kan ju gärna inte gå och spridda det till andra! :)
Idag så var jag i skolan bara två lektioner för sen hade vi lunch och skulle ha håltimma då orkade jag faktiskt inte. Så nu har jag ätit lunch hemma och ska plugga biologi och engelska och hemkunskap :P sedan in till stan och shoppa skor , jeans och ev lite smink ;) bilder kommer såklart upp på bloggen senare ! ha de bra heeeeeej




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0