känner att min söndag kommer blii....

känner att min söndag kommer blii... seeg.

För jag kan inte träffa någon (pga personliga skäl). Så då finns bara ett alternativ.

- städa rummer
- städa buren
- raka benen
- plugga biologi
- och ev. träna

det var dock inte ett alternativ , men det var ju dåliga alternativ iallafall ??
ibland hatar jag mitt liv... speciellt när man inte har något att göra...
Men ni får ha det bra alla ni som läser , vilket inte är så många men jag menar ... detta är ju min dagbok typ , så det gör inget att knappt någon läser :P hehe ..

hej så länge!

HAHAHAHA fyfan!

Postat av: elina :)

guuud va fiin bild :D

2011-01-30 @ 15:26:20
Postat av: Catharina

Snygg bild på dig raring!

2011-01-30 @ 18:58:14
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0