Lite bloggar..

Jag tänkte ge er en uppdate på vilka bloggar jag läser och vad jag tycker om dom :)
1. Vi börjar med en blogg jag alldeles nyss hittade , det är en blogg om en småbarnsmamma som har cancer. Jag har dock inte förstått om cancern är "dödlig" , alltså om hon vet att hon ska dö ? detta vet jag inte. men det spelar ingen rooll , de är ändå hemskt att veta att hon har små barn där hemma och är drabbad av cancer , vissa inlägg så står de ju att hon har hög feber & hon orkar inte göra några roliga grejer osv.. De låter så tragiskt och hemskt , men en riktigt bra blogg ! Jag tipsar er verkligen att läsa denna bloggen. de blev lite fel , nu vet ja mer om hennes cancer det finns också ett inlägg på hennes blogg där de står hela historien.

Här har ni hennes blogg.
2. Denna bloggen har jag läst i ca ett år nu tror jag , hon är ju en väldigt känd bloggare som ni alla vet :) Jag älskar hennes märke "jofama by kenza" och vill gärna ha en skinnjacka därifrån. Sedan skriver hon bra och har roliga bilder till. Hon ledde även en show - tyra & kenza show. Riktigt bra !
Kolla in hennes blogg här.
3. tyras blogg är också känd , och väldigt bra. Den läser jag jämt och den kan ja verkligen tipsa om!
Kolla även in hennes märke style by tyra . jag har ett armband därifrån och kan verkligen säga att de är ett bra märke med snygga grejer.

Jag läser väldigt väldigt många bloggar , men här fick ni tre av många. I ett annat inlägg kanske det dyker upp om dom andra jag läser. Kan säga att det är över 20 st mer eller mindre.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0