Jag har försökt..

Jag har försökt att ändra lite på bloggen..Men det verkar inte fungera & dessutom blir det inte bra.
Men jag skall fråga byemster.blogg.se - om hon kan hjälpa mig lite när hon kommer hem från sin resa! :)
Nu skall jag faktiskt ta tag i denna dagen och göra något vettigt!
Har ju bara hållt på med bloggen och suttit här vid datan..suck!
Puussar & Kraaammmarr
En bild jag tog lite snabbt på våra nya fåglar! Tänkte ni var lite nyfikna kanske...hhihih
Dom heter "Lilla My" & "Mumin" - det är en kille och en tjej!

Postat av: Emma

Sv; Hej amanda! Förlåt att jag inte svarade på din första kommentar, men jag hade så många kommentarer och sånt typ så jag glömde hah! Men jag ser att att du har fixat din bakgrund, det blev supersnyggt ju! :) Om du inte ser tryck f5! Jag kan också ändra färg på rubrikerna osv. om du vill? :D Kram!

2011-06-17 @ 16:04:38
URL: http://byemster.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0