I'm back!

Japp nu är jag tillbaka. Jag vet att bloggningen har vart låg i helgen men de har sina förklaringar..
Igår var jag med sandra och åkte moppe hela dagen, hon har ju körkort nu så då passar vi på att åka hur mycket som helst! :D Sedan sov jag hos henne och på kvällen kollade vi film.. Sedan somnade vi vid typ klockan ett.
Idag då.. Först så åkte vi till arken zoo i kållered med min moppe. Köpte c/multi vitamin till marsvinen, en hängmatta , gnagar tandborstar. Sedan åkte vi hem och stekte pannkakor! Lite senare efter det åkte vi in med min moppe till möllan i mölndal och kollade på en barnkonsert som Petter spelade trummor i. Amelie var med och sjöng och hon var jättesöt! :) Dessutom sjung dom väldigt bra för att vara så små!
Men nu är jag hemma och väntar på mat! Efter maten skall jag vila och kolla på Mästarnas Mästare.
Om jag är tillräckligt pigg efter programmet tänkte jag ringa en vän (Ida) .. för att prata lite! Har skett något jag inte riktigt förstår mig på ..
Men nu puffar Linus ivrigt på mig om uppmärksamhet! Måste dra
puussss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0