Suck...Vilken dag!

Idag vaknade jag halv sju tror jag. Gick upp. Tvätta håret. Åt frukost. Bytte om. Borsta tänderna. Gav marsvinen mat. Gick ut. Tog moppen till stationen. Tog bussen till snipen. Bytte buss. Framme vid Billdal. Skola hela dagen. Hem. Mat. Glögg. Målat.
Ja, där har ni min dag i detaljer ;) hehehe :PPpp Men iallafall thats it! Nu skall jag ta mig i kragen och försöka mig på att plugga lite mattematik. Eller så kanske jag väljer att ta det lugnt ett tag till har ju som sagt haft huvudvärk även idag -.-
Pusss & Kram
lång väntan på bussen...

Postat av: CLARASRUM

NEJ DU SKA TA DIG I KRAGEN OCH VISA KLÄNNINGARNA!!!!!



sv; döööööh.... kaxa inte upp dig nu va?!

2011-11-30 @ 16:30:23
URL: http://clarasrum.webblogg.se/
Postat av: william

skitsöt header:DDD



Och vad tycker du om mina "Black & White Girl" bilder som jag har tagit på min vän:D?

2011-11-30 @ 16:47:57
URL: http://cookieboy.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0