Vilken dag

Idag gick jag upp klockan 06:00 och gjorde mig redo för skolan! Åkte in med 07:25 tåget med Sandra som gott sällskap ;) När jag väl var framme i skolan så var de Svenska lektion och vi började med ett nytt arbete. Sista delen av lektionen fick vi läsa i den bok alla i klassen nu håller på med. Dags för lunch! Jag åt veckans pasta - pasta med vitvinssås med rökt lax i. Hyffsat gott! När lunchen var slut hade vi djurhållning och avslutade sedan med ett hårt gympa pass! Gjorde b.la. ett test (som även poliser gör när dem söker in).
Kommer hem vid fem tiden och slänger i mig mat! Hoppar i stallkläderna och åker iväg, mockar, gör höpåsar, byter vatten och fodrar. Sen hem igen! Och nu sitter jag här i soffan och vilar - eftersom att jag har haft magknip sen två tiden ungefär...
Puusss
HÄR HAR VI GYMPA!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0