Onsdag/torsdag/fredag

Hejsan :D Tänkte dra lite kort vad jag gjort de senaste dygnen ;)
I onsdags var jag ju i stallet med klassen och det var lika kul som vanligt! Sedan när jag kom hem så storstädade jag buren och pluggade lite.
På torsdagen så var det skola igen givetvis ;) Älskar min klass så enormt!! :D Efter skolan shoppade jag (en bok, två nagellack, en reflex, två tröjor, leggings). Har även köpt skor och två halsband på nätet!
Och nu idag så har jag tagit det lugnt och fixat med min älskade mobil som kommit hem igen<3 satte på det nya skalet och beställde ett skal & fodral idag med! :D Härligt!
Har massa bilder att visa er men just nu vill jag inte lyckas hitta min sladd till kameran :S Men imorn kommer bilder ;) måste fortsätta kolla idol nu så att jag ser vem som åker todayyyy!
ha de fint! Vi hörs imorn igen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0