En helg är inte fel..

... just det! En helg satt perfekt nu ;) Har man kämpat på i en vecka i skolan så känner man att man verkligen behöver koppla av och tänka på annat...Det är just vad jag gjort också!
Igår så åt jag & mamma på en restaurang i stan som heter "frågetecknet" , jag åt en pastarätt med pesto & tigerräkor, supergott!
Sedan gick vi till hotellet Panorama - där vi skulle tillbringa natten!
Nere på spa't höll vi hus halva kvällen... Fick mig ett kurbad, en helkroppsmassage och ett gott dopp i Jacuzzin, tillbringade även lite tid i en ång bastu & torr bastu!! Underbart ;)
Väl uppe på rummet väntade godis och chips framför kristallengalan.... Hur mysigt som helst!
Idag är jag hemma och myser med marsvinen och kollar runt på hund...
min hotell frukost bestod av - Äpplejuice, chokladflingor, tre ostfrallor, två ägg, en pannkaka, två sillbitar!
Bild tagen på Linus just nu , vi myser i sängen :)
Jag just nu , lägg märke till TOVAN! hahaah -.-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0