Idag är jag hemma

Är lite små kass, hade en jäkla huvudvärk imorse  + illamående (och såå)
Men nu mår ja bra!
Så har pallrat mig upp från sängen & hunnit rensa garderoben och städa lite i badrumsskåpet. Insåg ganska snabbt att jag var i behov av nytt smink!!!
Så nu skall jag beställa detta från e.l.f - verkar as bra & billigt :D
Wet Gloss Lash and Brow Clear Mascara
Beskrivning: Glossy, shiny healthy-looking lashes and brows with infused long wearing conditioning agents.  Looking pulled together has never been easier!
3pc eyelid primer set
Beskrivning:

Use the Eyelid Primer available in Nude, Pearl or Champagne prior to makeup application to get longer-lasting and crease-proof eyeshadow. You can wear it alone or on your eyelid as a crease-proof eyeshadow to brighten and even skin tone for perked up eyes or dab it on your brow bone as a shimmery highlighter.

Läppstift!

Puder!

Professional 9 pc. Master Set

9 olika borstar till sminket :P

Och en Concealer!

 

Allt detta blev: cirka 250kr (frakt kostar 40 = 290kr)

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0