Shoppat, sovit över, prov & ledighet.

Jag är fullt medveten om att min blogg rent ut sagt SUGER för tillfället. Men jag är i skolan hela dagarna & sedan är jag i stallet och även mycket med vänner. Det gör ju att bloggen inte får så mycket roligheter ;)
Men jag kan kort dra min helg + idag!
Fredag: I fredags var jag inne i stan med Sandra och tre till. Vi gick runt & gjorde lite roliga saker. Sedan framåt kvällen stack vi hem och skiljdes åt.

Lördag: Jag gick upp och gjorde mig iordning. Bestämde sedan att träffa Sandra, vi åkte in med mopparna till kungsmässan! Jag fick köpt fyra tröjor, ett par byxor, en jacka & en bh. Ganska mycket om ja får säga det själv ;)

Sedan sov jag hos henne & vi hade det jättemysigt!

Söndag: Jag vaknade upp hemma hos Sandra & var med henne i princip hela dagen.

Måndag: Idag alltså.... Jag var i skolan och vi hade prov på morgonen men de gick bra! Sedan hade jag för övrigt en super dag i skolan! Fick även reda på att jag är ledig imorn :D Super gött!!!

Nu skall jag krypa till kojs, ha en fin morgondag så hörs vi.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0