sjdsklvhanoewclmlaödödljvö

Jag känner att min blogg är lite halvt döööö trist... Och de enda ja skriver är om vad jag gör på mina dagar osv osv.. Men jag tänkte att jag skulle börja med lite tips hit och dit.. Kanske inte sååå skoj, men endå... Heheh 
 
Tips; La roche posay effaclar purifying foaming gel 
Det är en super duper bra tvätt till ansiktet. Den är tvål-fri och innehåller PH 5,5 som är säkert för känslig hud. Den innehåller Zink och Glycacil som tar bort smuts och överskott av talg. 
 
Tvätta morgon och kväll. Kostar 159kr på Doc morris apotek. 
A soap-free purifying cleanser with pH 5.5    Contains cleansing agents that are safe for sensitive skin     Loaded with Zinc & Glycacil to remove dirt & excess sebum     Blended with relieving, anti-irritant thermal spring water     Recovers physiologica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0