Tränat

Körde rockringen i 40min + 30sek x fyra med hopprep (skulle kört gånger tio, men kände att ja inte behöver överträna mig hela tiden, kan ju ta de liiite lugnt ibland trots allt ;) ) .... 
 
Nu har ja precis druckit lite vatten och funderar på om jag skall börja lära mig att gilla havregrynsgröt, de verkar ju bra att äta? Kanske blir min frukost.... vem vet. får se. 
 
För er som undrar varför jag kommit igång och tränar så mycket så är det för att jag skall springa göteborgsvarvet nästa år som är 21km, vilket är väldigt långt för att vara mig, så ja måste få upp en bra kondition och lära mig springa längre så att jag klarar loppet med hyffsad tid. 
 
nu ska ja kolla lite bloggar, osv osv... Puss & kram 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0