Datorns fel..

Som ni redan märkt så har jag inte varit så aktiv här på bloggen de senaste dygnen - datans fel...
Den fick virus, stod det iallafall och jag kunde inte göra någonting alls på den :S Men nu idag så var den normal och inga problem! Tjihooo ;)
Jag har hunnit med att shoppa väldigt mycket de senaste dagarna, tänkte att ni skulle få se ;)
Har även hunnit med att åka skridskor, träna shiro, vara på kalas och kolla på ett spökprogram... heheh!
SCRAPBOOKING TILLBEHÖR
Foam Stickers hjärtan
Stickers alfabet gemena guld
Crystalstickers djur
Bubble stickers flugsvampar
3D stickers Enchanted Forest
Petite Paper Pad 36 ark
Handkräm
Apoteket Skyddande Handkräm
Hårborste

TROSOR

+ två par trosor till som jag inte hitta bild på ...
+ två tröjor
en skinnjacka och tre par trosor till..eeheehhehe

(jag hade dock inte bild på allt, visar lite en annan dag)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0