Helgens bravader

Jag har inte haft tid eller ork att blogga i helgen eftersom att jag varit på valpkurs med Shiro från klockan 10 på morgonen till klockan 3 på eftermiddagen.. Kursen har varit superbra och jag har lärt mig massor! Shiro verkade också tycka det var kul ;)
Men nu är vi hemma och Shiro har fått ett diplom och en go torkad köttbit ;)
När vi kom hem så pysslade jag med hans album och åt varma mackor. Nu ska ja städa buren och rummet och sedan läsa i mina två senaste inköpta böcker
Här rekomenderar jag verkligen att ni går på kurs med era hundar! Superbra ställe verkligen ;)
Köpte även den ena kursledarens bok - Från valp till unghund
Apropå den nya desigen och de nya innehållet- det får vänta ett tag. Har varken tid eller någon ide på hur designen skall bli.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0