Revenge

En serie som börjat på TV3 heter Revenge och är faktiskt riktigt bra! Det är ganska lätt att förklara vad den handlar om: Revenge såklart, hämnd för er som inte kan engelska.
Idag var jag på Billdal och först hade vi stalltjänst som vanligt dvs. Mocka, sopa,fodra m.m.
Och även utsläpp av hästar.
Sedan var det dags för ridning , Jag fick Corona. Och jag vet inte om ni vet, men jag ABSOLUT OGILLAR att rida stora hästar, jag föredrar ponnys för jag får mer "grepp" om dem och har mer kroppskontroll. Vi skulle dessutom hoppa och de gör ju inte jag eftersom jag har tröttnat på det. Men allt som allt, det gick dåligt helt enkelt ..
Nu är jag hemma och valpen Shiro sover under köksbordet, och jag har nyss kollat på ett program på play.
Så, slutsnackat! Jag skall nu fortsätta läsa min bok och sedan träna med Shiro =) Han har blivit så duktig nu efter kursen!!
p.s Jag har nu bytt praktikplats till Raudhetta :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0