Fel på mobilen

Först vill jag säga att det är något fel på min mobil, kan inte ladda in bilder från mobilen till datan. Tyvärr. Därav inga bilder :(
 
Men jag skall försöka fixa det snarast så det blir lite roligare att kika in här på min blogg. 
 
Idag vaknade jag och Shiro klockan elva, gick genast ut med honom på promenad i cirka 30-40min. Vi stannade på vägen och kollade på en jättesöt kaninunge! Sedan hemma igen så kollade jag på sista biten av Mannen som talar med hundar. Efter det blev de sen frukost, och lite städ på rummet. Har rensat ur lite gammal skit som skall slängas, och även fixat lite med Dumle. 
 
Nu har jag precis skurit lite köttbullar till Shiro, vi skall ut och träna nu nämligen. 
 
Just det, pappa kom förbi en sväng förrut. 
 
Det var allt för denna gången, ha de fint!
Puss & Kram 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0