FT

Idag har jag varit på frölunda torg med mormor. Jag fick köpt en Hula hoop rockring med vikter (1,2kg) som tränar mage, rumpa,bålen.. Ska köra med den varje dag! :):) 
 
NU är ja också anmäld till göteborgsvarvet nästa år (21km), så de blir till att träna. 
 
Just det, ja köpte även en till bok av Cesar Millan, lite grejer inför att flytta hemifrån och även en kräm till ansiktet + godis. Så de blev en del! Nu behöver ja bara BH:AR och lite grejer till Shiro... ;) 
 
Jag är mätt som en plätt nu efter att ha ätit middag, så ja ska nog bara lyssna musik och så innan ja ska kolla på film! 
 
Senast sedda filmer: Abduction & Lovligt byte - båda var asbra på olika sätt. Så se dom om ni inte gjort det!!!! :D 
 
Ikväll blir det The darkest Hour. 
 
Puss & Kram 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0