Vilka människor de finns!

För två/tre år sen så red jag och en kompis en shetlandsponny som hette Goliat. Och vi tyckte om honom otroligt mycket och funderade till och med på att köpa honom (men insåg att vi skulle växa ur honom fort, och priser blev lite mer än vi hade råd med). Och efter ett tag så såldes han tyvärr, och vi var otroligt ledsna. Det var riktigt tufft för mig! Men vi båda tog kontakt via facebook med nya ägaren och hon verkade jättetrevlig till en början. Men icke sa nicke! För när jag skrev till henne såhär: Hejsan, tänkte bara höra hur goliat har det? Hade gärna velat se en bild på honom också, var så längesen jag såg den lille plutten Då är hon alltså inloggad, men direkt efter ja skickat det så blockar hon mig från facebook så jag inte kan se hennes profil överhuvudtaget. och det gör hon även med min kompis!
Hur fan kan man som vuxen människa göra så? Hon kunde åtminstone lämnat ett kort svar om det nu var så att hon inte ville svara egentligen. Eller så kunde hon snällt sagt att hon inte har kvar honom (om de nu är så).
Jag har inte fått se en enda bild på Goliat. Och vet inte hur han mår, vart han är eller någonting. Och nu kan ja inte heller kontakta ägaren eftersom hon tog bort mig.
Jag tror ja smäller av! Usch, vuxna människor borde lära sig ett å annat ibland. En del är värre än mig, och ja är bara 16 år!
Jag saknar fortfarande Goliat något otroligt! Men jag kommer nog aldrig få veta hur han har det <3 :(
Min lille fina prins Goliat!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0