På väg!

Wohoooo - Tyra Sjöstedts bok "från blogg till business" är nu på väg till min brevlåda :D TACK PAPPA <3 
 
Kom precis in efter dagens tredje promenad med Shiran. Han var rent ut sagt en jävla idiot på promenaden...suck! 
 
Men det är bara och ta nya tag tills kvällspromenaden! ha-ha. 
Han har fått göra sök idag både inne och ute, jag vill att han skall arbeta med nosen mycket med eftersom det stimulerar honom ganska bra och han blir avslappnad efteråt. Prövat sök med honom också, skoj! I helgen blir det nog ut i skogen och söka lite med, eller kanske imorgon? Får se. Måste lydnads träna också i veckan, egentligen varje dag men jag har varit lite smått upptagen senaste tiden med skolan tyvärr. Men nu skall vi tagga som bara den till två tävlingar på My dog - jipiiiieee!! ;) 
 
Sluttjatat! Hejdå




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0